вторник, 31 юли 2007 г.

zamislete se

Понякога улисани в ежедневието и проблемите си забравяме за човека до себе си. Отделете 1 минутка от забързания си ден за да кажете..."Обичам те"...

Защо те обичам...

Обичам те, защото ти си радостта...
Защото ме караш да се чувствам както никога до сега...
Мога да ти се доверя без да се притеснявам...
Твоята вяра е това което държи пламъка на любовта жив...
Обичам те, защото съм жив от момента, в който се запознахме...
Винаги си до мен когато имам нужда...
Обичам те, защото ме караш да показвам най-доброто от себе си...
Защото си неустоима...
Винаги успяваш да ме накараш да се усмихна...
Обичам те, защото си усмивка, и нежност, и любов...
Когато мисля за теб се изпълвам с прекрасно чувство...

Имаш прекрасно чувство за хумор
Обичам те, защото си различна...
Любовта е, това което значиш за мен - а ти си всичко...
Обичам те - просто така, обичам те, защото те има...
Всеки път когато те погледна, сърцето ми спира за миг...
Показа ми истинското значение на любовта...
Сънищата ми са прекрасни, защото ти си в тях....
Ти си тази, която държи ключа към моето сърце...
Помагаш ми в трудни моменти...
Защото вярваш в мен...
Обичам те, защото си ти...
Показа ми истинското значение на любовта...
Сънищата ми са прекрасни, защото ти си в тях...
Обичам те защото си красива...
И разбира се твоята интелигентност, защото беше достатъчно умна за да се влюбиш в мен ;-)




Обичам те поради милиони други причини!

Обичам те!

Няма коментари: