вторник, 31 юли 2007 г.

kakvo obi4at da 4uvat momi4etata

Знам че на момчетата им е трудно да изразяват много много чувствата си/или се лъжа?/, но все пак добре е за всяко момче което има нова приятелка или се е изчерпало с идеите как да зарадва досегашната си и да я направи по-щастлива...момчета гаранция ви давам всички гърли се разтапяме от тези думи така че дерзайте и успех ;)

ето ги и фразите:

1.обичам те,любов моя
2.ти си всичко за мен,слънчице
3.до сега не бях се влюбвал толкова силно в никоя
4.ти си всичко за което съм мечтал някога
5.ако можех да обичам още,щях да те обикна още повече
6.на този свят няма втора като теб
7.ти си уникална,неповторима...обичам те
8.ти си една красива роза в сърцето ми
9.моето сърце е само за теб
10.ако те загубя ще се съсипе целия свят
11.завинаги ще бъда твой
12.завинаги ще бъда с теб
13.ти за мен си въздуха
14.ти не си само моята любов,ти си моят живот
15.на този свят ме интересуваш само ти
16.никога няма да спра да те обичам
17.ти си една сбъдната мечта
18.само ти си в сърцето ми и никоя друга
19.приеми сърцето ми като подарък
20.ще ти дам всичката си любов,само на теб и само на теб!
21.ти си най-хубавото нещо което може да се случи на едно момче!
22.миличка,обичам те...ти си най-ценното нещо в моя живот...
23.обичам те с цялото си сърце,сладурче
24.ти си любовта на живота ми!


дано всеки е намерил нещо за себе си от тези "фрази"...аз мисля че те могат да помогнат доста в една връзка...дали е нова или стара няма значение,те ще я обогатят още повече и ще я изпълнят с любов,любов,любов...

1 коментар:

Анонимен каза...

[url=http://www.pi7.ru/zhenskiy-zhurnal/1612-pochemu-ne-hvataet-deneg-do-zarplaty.html ]Дневники вампира" [/url]
Привет, девочки! Я познакомилась с МЧ возле месяца назад, он живет в соседнем доме, ему 25 лет. Мы очень друг другу понравились, встречались 3 раза, включая знакомство. По мимо него у меня было много поклонников, лето, веселье, ну вы понимаете, его особо не выделяла. Периодически созванивались, в силу возраста наверно, ему с друзьями повеселиться хочется, я это понимаю. Близости у нас не было, но страсть и без этого очущается, и пообщаться есть о чем, короче сообща очень хорошо нам. Но в последнее время все чаще стала о нем думать каждый день, накрутила себя по абсолютной, наши отношения остались на том же уровне, а мне хочется большего, стала замечать что общаться мы стали реже, может опять же накрутила себя... Переживаю... Не возьму в толк, пойдет ли у нас далее или же всё это конец... Запуталась... Подскажите плз что мне думать, позабыть или же подождать или же что...? спасибо за понимание, жду совета:)