вторник, 31 юли 2007 г.

...::::qKi oBiDi:::....

Толкова си грозен,че заради тебе на Земята не идват извънземни!
Всеки има право да бъде грозен...ама ти вече прекаляваш!
Много мразя парцали като теб да ми се правят на хавлиена кърпа!
Като те гледам какъв си,се сещам,че понякога природата е много жестока!
Мозъкът ти е като тифлонов тиган-нищо не залепва.
Ако мозъкът беше поничка,твоят щеше да бъде само дупката!
Толкова си грозен,че чак птиците ги е срам да серат по тебе!
Курва ша ми викаш га ме видиш да се разминавам с майка ти по магистралата...
Да го пльосна на татенцето ти в човката!Нискостеблен хомосексуален плъх!
Циците ти са толкова малки,че ако ги намажеш с йод,може да минат...
Красива си,ама като се сетя,че сереш,ми става лошо!
Толкова си тъп,че като застанеш до една стена,тя пада,защото по-умният винаги отстъпва!
Я си заври един водомер в гъза и виж колко си гола вода!
Толкова си грозен,че са те сложили на реклама за противозачатъчни!
Толкова си тъп,че се спъваш в кабела на безжичния телефон!
Господ ти е дал три декара и ти,тъпата,на гъза си си ги сложила!
В главата си като кози гъз в атака!
Като ти обръсна гърба,ще си направя китеник.
В лицето приличаш на настъпана шишарка.
Прическата ти е като гнездо в ремонт!
Като те гледам,ми напомняш на кенеф,дебел,бял и миришещ на лайна!
Да пръднеш навътре!
Ако изглеждах като теб,щях да съдя родителите си!
Майка ти е толкава дебела,че сигурно ползва колани с марка "Екватор".
Оригинален си като турски анцуг.

Няма коментари: