вторник, 31 юли 2007 г.

..:::pRo4eTi tOvA:::...


Какво би направил, ако винаги си се нуждаел от някой, който го няма?


Какво би направил, ако на всеки щастлив момент, който си имал, отговарят 10 момента на тъга?



Какво би направил, ако най-добрият ти приятел умре утре, а ти не си му казал какво чувстваш?



И тъй, бих искал да ти кажа, ако повече никога в живота си няма да говоря с теб, че ти си специален за мен и правиш живота ми различен.


Вдигам очи към теб, уважавам те и наистина те ценя.


Изпрати това на всички свои приятели, без значение колко често говориш с тях или колко сте близки и го изпрати на човека, който ти го е пратил.


Нека старите ти приятели знаят, че не си ги забравил, а новите - че никога няма да ги забравиш.


Помни, всеки се нуждае от приятел. Един ден може би ти ще се чувстваш така, сякаш никога не си имал приятели. Тогава просто си спомни този имейл и намери утеха в този спомен, че някой там се грижи за теб и винаги ще го прави.



Аз винаги ще бъда там






Във време на трудности,

Във време на нужди,

Ако се чувстваш ТЪЖЕН,

Можеш да ме призовеш.

Аз ще ти пратя светъл лъч.



Ще ти се усмихна.

Ще те прегърна.

И ще стоя при теб.

Аз ще бъда там за теб до края.

И винаги, и завинаги ще бъда твой приятел!


Ако съм успял да те зарадвам с това писмо, го изпрати на най-малко 10 свои приятели,
включително и на човека, който ти го е изпратил!

Нека всички твои близки хора разберат , че могат да разчитат на тебе в най-трудните моменти - нека бъдем по - добри и състрадателни и да даряваме Любов на хората които я заслужават !

Зарадвай вскички на които държиш сега!

КЪСМЕТ!

Няма коментари: