вторник, 31 юли 2007 г.

.::Анкети за развлечение::.

1. Какво мислте за поп-фолк музиката?
Супер е,наистина ми харесва
Ужасна е,не ми харесва въобще
купонджйска музика,но не е кой знае какво!

2. Какво мислите за dance музиката?
Супер яка музика!Харесвам я и я слушам с удиволствие!
Хм!Ужасно тъпа музика!Мразя я!
Допада ми но не много!

3. Кое предаване е с най-голям зрителски интерес?
VipBrother
Стар академи
BogBrother1
BigBrother2
Новото предаване по БТВ (забравих му името)
Фолк Маратон

4. Коя спотед вас е най-сексапилната поп-фолк певица?
Мария
Камелия
Преслава
ДесиСлава
Гергана
Димана

5. Какъв е стила на обличането ви?
Спортен
Спортно елегантен
Офицялен
Каквото ми падне това си обличам!

6. Кога си миете зъбите?
Сутрин и вечер
само сутрин
само вечер
Не си ги мия

7. Предпочитам
На кафе
На дискотека
На парти
На кино
На Театър
Никъде(в къщи)
Няма значение

9. Какво мислите за звездите
Супер са!Много са готини!
Че са с прекалено голямо самочуствие
Ужасни са
Нямам категорично мнение(за всяка различно)

10. Какво мислите за клиповете които се въртят по ТВ Планета
Че са супер пофесионални
Че са прекалено разголени
Има какво още да се желае
Че са ужасни

11. Предпочитам да гледам
Новини
Сериали
Детски
Комедии
Лубовни
На ужасите
Трилъри
нищо

12. Размарът има ли значение?
Ооо Да- и то голямо
Не, в никакъб случай
Зависи

13. Най-често съм
Ми то е пълна скука,никъде
...по кафетата съм
в нас пред ТВ или накомпа
на дисотека
на тренировка
на фризьор и тн.
всекиден някъде скитам

14. Кефи ли ви сайта?
До,супер готин е!
Жесток е!
Бива!Може и по-добре!
Ужасен е!


Няма коментари: